Några av mina julklappar.

Idag fick jag några julklappar av mormor och mormors bror också.
Jag har nu fått presenter av mamma,papppa,syskonen,kompisar,mormor och mormors bror, men jag kommer få fler =).
Här är det jag har fått hitills:


Boktjuven av Markus Zusak


Hungerspelen av Suzanne Collins
(Har läst, men då lånade jag den av en kompis och jag vill ha den för jag vill läsa om den flera gånger. Kanske får andra boken i serien av någon annan i släkten)


Hur man blir populär av Meg Cabot.


Systrar i jeans - Första sommaren av Ann Brashares


Systrar i jeans - Andra sommaren av Ann Brashares


Systrar i jeans - Tredje sommaren av Ann Brashares


Systrar i jeans - Fjärde sommaren av Ann Brashares


Messias - En mangaberättelse


En Elisabeth Arden parfym


Ett armband (jag fick flera)
Tack Yannaa (kompis smeknamn) =)


Läppglans i discokula
Tack Mimmi (Syster) =)


Skriver senare resten jag har fått.
Måste gå nu.
Ska se en film med Mimmi nu.

/Aggi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0