Glad Påsk



Det har varit dålig uppdatering på grund av påsken. I fredags så var det ju långfredag och då skulle vi mest deppa och tänka på Jesu lidande, då var de inga elektroniska prylar som gällde. Sen på påskaftonen hade jag annat att göra och igår var det kyrka och sen skulle vi ha några vänner över på påsk fest.
Det var jätteroligt. Vi hade äggjakt och proppade i oss godis. Jag försökte nämligen ta igen för hela fastan, då vi nästan inte ätit något godis alls.
Nu hade jag tänkt städa..eller mamma säger att jag måste. Jag städade faktiskt hela mitt rum, frivilligt, på långfredagen.




Mums med godis!


Fast det viktigaste med påsken är inte godiset utan att Jesus dör och uppstår för att rädda oss.
(Fast godis är också gott förstås)

Föresten har det snöat massor i natt. Jag blev jätte chokad när jag såg det. Det känns som det var i Narnia, evig vinter. Jag protesterar, jag vill ha vår.

Måste städa nu, blä.

 Hejdå!

/Aggi

Kommentarer
Postat av: mehvish

Du verkar ha fult upp i helgen!

Nu kan du äntligen lugna ner dig.

Och kanske börja blogga!!!

2010-04-05 @ 17:54:24
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0