Amanda Jenssen♥

Idag hade jag tänkt hylla en av mina stora idoler... Amanda Jenssen.
I luuuv Amanda Jenssen.
Hon är bara så bäst. Hon är en av mina favorit artister och en av mina stora idoler.
Hon sjunger så bra och har en så cool hes röst och skriver jättebra låtar.
Jag diggar verkligen hennes klädstil och hon vågar vara sig själv vilket jag tycker är ett stort plus poäng.
Jag säger ju det, hon är BÄST!
Jag har tyckt om henne ända sedan hon var med i idol 2007 där hon kom tvåa (även fast hon var bättre), men det var inte fören för två år sedan jag riktigt började gilla henne och hennes musik.

Ni som inte vet vem hon är borde skämmas, men för er skull ( och även för er andra som vet, super) ska jag skriva lite om henne.



(Tryck på bilden så blir den större)



Här är en liten film som jag har gjort med bilder på Amanda Jenssen och låten som spelas är en av hennes bästa låtar Amarula Tree.




En bild på vackra Amanda Jenssen med sin gitarr.


En tröja som jag skulle vilja ha.


Hade tänkt hylla alla mina idoler här på bloggen, så ni kommer att få se mer av det framöver.

Ha en trevlig dag önskar Aggi♥♥/Amanda Jenssen- fanet 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0