Skriva

Nu sitter jag här på skrivarverkstaden igen. Jag har ganska mycket att göra, som att skriva på en svenska uppgift där vi skriver en bok om oss själva och sen fixar även Hanna, Ellie och jag en engelska uppgift.
Fast jag hade ändå tänkt att blogga lite undertiden.

När jag skulle cycka till skolan idag så började det snöa. Jag cycklade i motvind och fick massor av snö i ansiktet och jag hade glömt vantar, så mina fingrar var som istappar. Fast då kom Elin som en räddande ängel i nöden med ett par lila fingervantar och då frös jag inte lika mycket.

Precis när vi kom till skolan såg vi alla elever och lärare spring ut ur skolan för det var brandövnig. Det vra några som kom derekt fårn idrotrotten och hade på sig typ t-shirt och shorts.
Nu har det slutat snöa och börjat regna istället, så min cyckel är nog genom våt vid det här laget.



Nu ska vi sluta, för lärararna ska på någon kurs.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0