Superbra låtar med musikvideos som är värda att uppmärksamas

Musikvideos kan vara bra, dåliga, roliga, grymt tråkiga, uruselt dåligt gjorde, coola m.m.
Här några musikvideos som jag tycker om av olika anledningar. (Alla låtarna är låtar som jag tycker är riktigt, super eller mega bra)


Den här videon med Amanda Jenssen tycker jag är jättebra. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, kanske för att hon har snygga kläder och för att det är coolt med dansen i videon.


Den här videon tycker jag är väldigt rolig och cool, med alla leksaker som börjar leva.


Jag tycker den här videon är riktigt rolig och kreativ. Videon berättar en egen berättelse liksom.



Jag tycker den här videon är lite skum, men rolig och med cool danskoreografi i.
Video: Katy Perry - Hot N Cold   Benzer: katy, perry, hot, n

Jag tycker ju jätte mycket om Tim Burtons version av Alice i Underlandet och den här låten spelas i filmen. Vidon är super bra. Den är väldigt coolt gjord och blir väldigt vacker. Så cool!


Den här har jag redan lagt upp på bloggen, men jag gör det igen för den här videon är så bra.
Jätte vacker, så coolt gjord, lite läskig faktiskt, men super bra.



/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: mehvish

Jag tycker faktist att du borde ha nåm sorts tävling.

då blir det lite roligare!!

Fast din blogg är redan jätte bra!!

2010-04-06 @ 17:49:42
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0