Today

Så var första skoldagen slut. Vi slutade redan vi tolv så det var inte en så lång skoldag. Vi fick vårt schema också. Det är inte det bästa man kan ha, men inte det värsta heller så jag ska inte klaga.
Det var roligt och se alla kompisarna igen, men det kändes konstigt att vara tillbaka i skolan.  På ett vis känns det som om skolavslutningen var igår. Jag tänker: "Vad har jag egentligen gjort i sommar?"
De saker som jag minns mest är när jag var i Spanien, när vi åkte på kryssning, när jag var på grönan och när vi har varit på landet. Det känns längre bort än när skolavslutningen var den 10Juni.
Just nu hade jag tänkt att sätta mig ute i solen och läsa ut min bok Elena - Krigarflickan.
När jag har läst ut blir det nog en liten bokrecension.
Ikväll ska jag också och dansa, fast de första danslektionerna den här terminen var i fredags.

Just nu lyssnar jag väldigt mycket på den här låten. Den heter Airplans och det är Hayley Williams, som sjunger i Paramore, och B.o.B som sjunger. Jag tycker om låten, fast det är bäst när Hayley sjunger. jag tycker även om videon.

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0