Mimmi (my sister) gästbloggar

Min syster är sjuk och orkar inte blogg, så jag gästbloggar.
Jag hade tänkt visa upp några bilder på fina cupcakes och tårtor.


Fin eller hur?


En blå är ochså lika fin.



Jag undrar hur dom kunnat göra den här.


Snygg eller hur?
http://www.kimmyskakes.com/id30.html

Så då var det klart med dom bilderna nu kommer något annat.
Tycker ni om pandor? Det gör jag och Agnes iallafall. Jaja nu kommer några bilder på pandor.

Fin eller hur!!!!!



Åååååååååå va fina dom är och söta..


Va guligt en mamma med sitt barn.Söt


Det här en nyfödd panda unge söt. Den verkar trött eller så kan sden inte öppna ögonen än.


Hihi va roligt den vill inte visa sig.


Den här pandan vill vist ha lite bamby.
Hungrig får ju alla va.

Gäsp aaaa jag måste sova nu jag är den enda i huset som är vaken för jag ville göra klart det här.
Klockan är Tjugo över nio. Jaja ses<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0