Stressigt från morgon till kväll


Så här var jag idag.
STRESSAD!

Har ni varit med om en dag där man känner sig stressade hela tiden, och då blir arga på alla runt omkring dig fast de inte har gjort något?
Så var det för mig idag. Jag var jättestressad hela dagen. Vanligtvis så brukar jag åka till kyrkan på söndagar och sen åka hem och ta det bara lugnt, men inte den här söndagen.

Jag behövde åka med buss och tåg för att komma till kyrkan, för jag åkte senare än resten av familjen (förutom mamma som var sjuk och stannade hemma). Tåget var jättefult och jag behövde stå upp och trängas med massor av andra människor. Det var även mycket snö, så tåget stod stil ganska länge.
Hallå, vi bor i Sverige, klart att det snöar. Ett tips: ploga tågspåren.
Förlåt, jag ska försöka att sluta vara stressad.
Fast det är svårt att inte vara det för jag vett att jag har två prov den här veckan + massor av förhör och läxor.
Nåja!

Efter mässan tog det ganska lång tid innan vi kom hem och då han jag bara kasta i mig en snabb lunch, innan jag skulle iväg och sjunga med kören. Jag var så stressad att jag blev förbannad på mamma, fast hon egentligen inte hade gjort något, mer än att skratta lite åt mig. Okej, jag såg nog ganska rolig ut när jag sprang omkring och försökte hitta alla saker och äta min lunch, samtidigt, men jag tycker faktiskt inte man ska skratta åt en som är riktigt stressad. För jag lovar att de gör de tillbaka mot dig när du är stressad.

Men var var jag?...... Just det sjunga med kören.
Familjen skulle kommit och tittat, men de kunde inte, så det var inte så kul, eftersom allas släktingar och vänner kom.

Jag behövde även vänta på min buss, som var sen, i iskallt väder.
Men jag hade min bok, fast det gick inte så bra att bläddra med tumvantar på. Men, men.
När jag kom hem försökte jag att ta det lite lugnt.
Men när vi skulle äta kom jag på att det var Project Runway på TV. Så mamma och sprang för att titta, men när det var reklampaus så sprang vi till matbordet för att äta, men innan vi ätit klart var det tillbaka till Project Runway igen. Sen blev det reklampaus, igen, och då sprang vi tillbakaför att äta, IGEN.
Och så höll vi på undernder hela middagen.
Sen satt vi och skrattade åt blåsningarna på Blåsningen och efter det såg Mimmi och jag ett avsnitt av Roswell.

Fast nu är det dags att gå och lägga mig, eller gå och lägga mig och läsa iallafall.
Har börjat läsa en ny bok som heter Systrar i Jeans.
God natt/God lässtund!

/Aggi♥♥


Kommentarer
Postat av: mehvish

Vilken strässig dag du har haft.

Nu får du äntligen ta det lite lugnt.

2010-02-15 @ 17:44:13
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0