My Day

Det var friluftsdag i skolan. Vilket betyder att alla elever (idag var det bara högstadiet) ska vara ute hela dagen.
Vi åkte skridskor, fikade, åt korv och frös.
Men det som var bra med att vi hade friluftsdag var att vi slutade vid tolv (vi brukar sluta halv fyra).
Så jag kom hem jättetidigt. Såg tre avsnitt av That´s 70 show och var sen ute med Sigge i skogen i tre kvart.
Det var jättevackert och jag hörde fåglarna kvittra så fint. De lät som om de pratade med varandra.
När jag kom hem tog jag ett riktigt varmt och skönt bad och läste.
Sen har jag städat och diskat också. Det måste faktiskt också göras.
Så nu sitter jag och dricker varmt te och bloggar. Skönt!
Snart måste jag sätta mig och gör läxor fast inte riktigt än.
Sitter och lyssnar på två låter om och, om och ,om igen.
Fast nu ropar pappa och säger att det är mat.


Cher - Walking In Memphis



Cher - Belive


/Aggi♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0