Gott nytt år

Det här är första inlägget 2010. Jag var bara hemma med familj på nyårsafton, men vi hade det roligt ändå. Hade disco med syskonen, dansade macarena, åt chips, tittade på film, åt jättegod mat. Pappa, mamma, Mimmi och jag åt gambas och klyftpotatis med majonnäs och sallad. Mumsigt! Mina bröder fick köttbullar.
Vi fick även melon med serranoskinka till förrät.
Vi åt glass och godis medan vi såg på film. Vi såg Father of the bride och Cabaret. Vi gick ut och såg på fyrverkerierna klockan tolv och det var jättevackert och fint.
Jag gick och lade mig kvart i två
Här är några bilder från kvällen:


Min fina drink (läsk med hallon och citron i)


Chips och dipp


Förrätt: Melon och serranoskinka


Den mycket vackra salladen (som jag har gjort)


Gambas (spanska jätteräkor)


Min middag. MUMS!





Fyrverkerier

/Aggi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0