Min Kväll

Idag bakade mamma och jag Choklad-muffins / cup cakes med choklad-kaffe-frosting.
De blev supergoda.

Här är några bilder:

  

  

Med och utan chokladglasyr.

Vi såg även filmen Ever after - A cinderella story.
Det är en Askungen historia, som ska vara "hur det igentligen gick till".
Det är en väldigt romantisk och spännande, men ändå lite hemsk film.
Fast den var så himla bra.
Mamma köpte den för länge sedan och jag visste inte äns att vi hade den.

SE DEN!

Jag tänkte även lägga upp en av låtarna som jag ska dansa till.
Jag går på Jazz-Balett och den första övningen var igår.
Det var väldigt roligt. Jag har längtat till när dansen skulle börja igen, efter lovet.
Här är Agnes med Secret Love:



Tack för det fina inlägget mamma.
Älskar dig också.

Godnatt!

/Aggi♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0