Min Namnsdag!

Idag är din min dag. Alltså Agnes-dagen. Jag har namnsdag.
Grattis till mig. Det är bara familj, släkt och Hanna och Elin som har sakt grattis.
Fast det kanske är för att jag är en av de få som håller reda på namnsdagar?..., men men.

Jag skulle ha sett glee idag, men det hade bytt tid, så mamma, Mimmi och jag såg några avsnitt scrubs istället.
Fast det var nog roligare än om vi hade sett glee.



Jag läste ut boken Kärlek idag. Den är jättebra och slutet är väldigt romantiskt, fast lite förutsägbart.
Skriver en bokrecension till den imorgon.



Nu ska jag sova.
Godnatt!

/Aggi♥♥


Kommentarer
Postat av: mehvish

Grattis på Namnsdag!!

Det heter faktist Grattis inte Gratis.

2010-01-22 @ 15:06:23
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gratis? Du menade väl Grattis?

2010-01-22 @ 15:51:27
Postat av: Aggi

Oj det blev fel, men nu är det rätt.

Tack så mycket!

2010-01-23 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0