Roswell

I förgår började jag se på en serie som heter Roswell. Det är en jättebra serie och jag tänkte skriva vad den handlar om.

"Jag heter Liz. För fem dagar sedan dog jag. Efter det började det hända konstiga saker."
Så skriver Liz Parker i sin dagbok.

Så börjar Liz nya liv och tillsammans med kompisen Maria
upptäcker hon att tre av deras klasskamrater på Roswell High School inte kommer från från samma kvarter, för att vara exakt inte samma planet.
Max, Isabel och Michael igentliga ursprung riskerar att avslöjas för att Max använde sina övernaturliga krafter för att rädda livet på Liz. Nu måste Max, Isabel och Michael lita på att deras jordiska vänner inte avslöjar deras hemlighet. Samtidigt försöker de att upptäcka vilka de själva är.

Min mamma har sätt alla tre säsongerna men fick första säsongen när hon fyllde år och hon trodde jag skulle gilla den, vilket jag gör. Fast jag har bara sätt fyra avsnitt.





/Aggi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0