Midsommar

Vi kom hem från landet för några dagar sedan. Vi åker tillbaka dit nästa vecka, men min mamma jobbar den här veckan så vi är hemma.
Midsommar på landet var så härligt, det är så fint där. Min pappa fyllde föresten år på midsommar afton i år och dagen efter fyllde min farmor år. Så då firade vi farmor, pappa och även mig. För farmor och farfar firade inte mig på min födelsedag så vi firade mig då istället. Min farbror och hans fru var också där.
Sen så fick jag också träffa min kära vän Julia som jag inte hade träffat på två år eftersom hon nu bor i Australien. Så det var väldigt trevligt.
Här är några bilder:



Bild
1. Pappa födelsedagsfrukost
2. Ett träd nära vårt landställe där någon har satt fast ett par byxor. Det är helt knäpp och roligt, men jag förstår inte hur de har satt upp dem för de sitter högt upp. Och sen skorna också.
3. Jättevacker utsikt.
4. Den goda maten som farmor har lagat.
5. Lilla jag under de stora vackra körsbärsträdet.
6. En liten drömmare...
7. Min sommar outfit. Ny jeansjacka från att. och ny klädning från MQ.
8. Lilla jag igen.
9. En körsbärsgren. Jag längtar till körsbären har mognat. Körsbär är så gott!
10. Sommar efterrätt. Jordgubbar och glass. Det här har man längtat efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0