Muffins

Min mammas väninna Ester och hennes familj hade kommit från Italien, där de bor för att hälsa på här i Sverige.
De är svenska, men bor i Italien. Fast pappan i familjen är halv italiensk. Men i alla fall. Deras son Gabriel fyllde år så vi firade honom och då bakade jag muffins (Mimmi hjälpte mig med glasyren). De är föresten också fyra barn i deras familj, precis som vi. Fast jag var äldst.


Här är när jag håller på att lägga up smeten i formarna.

Här är de i ugnen....
...och här är de klara.




Jag kan lägga upp receptet sen om någon är intreserad?!


Kommentarer
Postat av: L

Fin blogg :)

2010-07-19 @ 12:30:59
Postat av: mehvish

jaa lägg upp receptet!!

Hur är det att ta hand om allihoppa?

Dom som är äldst ska ju ta hand om dom små.

2010-07-19 @ 15:09:36
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0