6 Juni, Min födelsedag

Igår fyllde jag 14år. Hurra för lilla mig! Det var en bra födelsedag. Vi åkte till kyrkan tidigt eftersom jag skulle sjunga i kyrkan och det skulle vara prosetion. Så om du såg några sjungande katoliker vid medborgarplatsen igår vid halv elva tiden så var det vi. Efter mässan och prosetionen så skulle vi fira mig hemma hos min gammelmorfar. Han är 95år och han skulle inte orka åka hem till oss för att fira mig, så vi fick åka till honom och fira mig.
Jag har fått massor av roliga presenter och den som jag är mest stolt över är min kamera. Jag fick nämligen en lila digital kamera. Jag blev superglad. Jag älskar att fotografera och jag har behövt använda min mobilkamera eller lånat mammas kamera.












Jag fick flera saker, men berättar om det imorgon.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0