Don't Stop Believing

Mina planer för idag ändrades när solen helt plötsligt kom fram och det blev väldigt varmt. Jag hade tänkt sitta inne och uggla och titta på någon bra film, men när det är så fint väder måste man ta vara på det.
Det var regnigt och ganska kalt imorse så jag är glad att de ändrades.
Jag gick på en långpromenad med Sigge och sen låg jag ute på verandan och solade och läste och lyssnade på lite musik istället.
Jag hämtade lillebrorsan och efter ett tag kom resten av syskon skaran hem så vi gjorde smothie och tog varsitt bixitkex och fikade ute i solskenet.














/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: mehvish

Vad har du gjort med din blogg??

Den var ju Jätte fin!

2010-06-11 @ 10:11:39
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0