Vaxholm

Igår var jag och några kompisar från kyrkan i vaxholmen. Det var väldigt trevligt. Vi gick omkring titta i olika affärer, titta i bodarna, fikade och åt en sen lunch och bara gick omkring och tittade på alla små pittoreska och gulliga hus.
Själv köpte jag några armband och en tvål som lyktade supergott. Alla utom en köpte tvålar på det stället.
Det tog ca en timme att åka dit och vi kom dit lite för tidigt så vi väntade på att det skulle åka i ungefär 40minuter.


Vi åkte förbi det här stora bokstäverna. De stod ute på Skepsholmen. jag tycker det ser ut som om de är inklippta.


Vi fikade på ett väldigt mysigt café. Jag åt blåbärspaj med vaniljkräm.




Det var supergulliga blomhållare som förställde båtar.







I en affär fanns det mobiler helt i choklad. Gott?!


Jag tyckte det här var kul. Det är som en mack på vattnet. För båtarna alltså.






Det här är tvålen och de armbanden som jag köpte.


Den här påsen fick jag när vi köpte tvålarna.
Expediten frågade om vi ville ha påsar, alla svarade nej. Sen tog hon upp den här påsen och frågade är ni säkra. När vi såg hur fina påsarna var så svarade vi alla med en mun: Okej, da. Så tog alla varsin påse. Hehe!


/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0