Why does it always happen to me

När jag kom hem från skolan var jag med Mehvish. vi åt omelett och smothie som vanligt och vi gick ut med Sigge.



Men jag tappade min mobil. Så jag gick runt området typ fem gånger, men hittade den inte. Tankar som: "Vad händer om jag inte hittar den?" och "jag har ju alla mina numer på den mobilen?".
Jag ringde till den ca fem- tio gånger. Jag gick ut på tomten och ringde och då bland brännässlorna så hörde jag min mobil ringa, men jag så den inte. Jag fick ringa igen och letade bland brännässlorna och hittade den tillslut.
Sen han man inte ha det så lugnt länge till, för när mamma kom hem så smet Sigge ut genom dörren som en blixt. Vi sprang runt i ca 40minuter tills jag fångade honom. Han flåsade som bara den.
Jag som ville ha en lugn eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0