Alice in Wonderland

 

Alice in Wonderland är nu en av mina favoritfilmer. Jag säger bara en sak: Den är fantastisk.
Okej den är knäpp, men ändå helt fantastisk.
Alla karaktärer är helt underbara. Mina favoriter är (förutom Alice) är klart the mad hatter (den galna hattmakaren), Tweedledum and Tweedledee och the Red Queen (den röda drottningen). Det är lika roligt varje gång hon skriker: Of with his head. Okej det är inte kul att de blir halshuggna, men att hon säger så.
Sen är skådespelarna också fantastiska. Flera av mina favoritskådespelare är med. Johnny Depp spelar the mad hatter, Helena Bonham Carter spelar the Red Queen och Anne Hathaway spelar the White Queen. Sen är även Alan Rickman rösten till the smoking caterpillar.




Alice and a rabbit


The mad hatter and a rabbit


The red Queen


The white Queen and a mouse


Tweedledee and Tweedledum


The Cheshire Cat


The white rabbit


The Mad hattar...again


The red Queen...again

Trailer till dena otroliga film hittar du här.

Eller här.


/Aggi♥♥




Kommentarer
Postat av: mimmi

Den är så himla bra men jag gillar inte vita drottningen hon är så fånig.Tycker inte du det.

2010-03-15 @ 21:39:54
URL: http://humlanw.blogg.se/
Postat av: mimmi

Av alla dom där rollerna så tycker jag bäst om Den röda drottningen,Hattmackaren,kaninen,alice, den där katten som kan bli osynlig,jag tycker lite om dom där tjocka tvilingarna. eller ganska mycket för dom är väligt roliga haha,

2010-03-15 @ 21:44:49
URL: http://humlanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0