En liten lista

Här är en lista på filmer jag har set / vill se på bio + en liten motivation.

• Harry Potter and the Deathly Hallows

part 1
Såklart att jag måste se den. Jag har väntat jätte länge på den, sedan jag första gången läste sjunde boken.
Harry Potter är bäst! + att alla skådespelare är jätte duktiga. Även om filmen aldrig kan bli lika bra som boken. Fast det här är bara första delen. Måste vänta ännu längre på nästa del.

• Alice in Wonderland
Jag hade väntat länge på att den här filmen. Jag ville se den för att: Jag gillar sagan Alice i underlandet, det är många bra 
skådespelare med i den och Tim Burton har regisserat den.
Jag har ju set den här filmen, men jag kanske ser om den på bio, igen =)

• Narnia - The Voyage of the Dawn Treader
Jag har läst alla Narnia böcker och de är helt fantastiska. Jag har set de två andra Narnia filmerna och de är riktigt bra båda två. Skådespelarna är super duktiga.

• Percy jackson & the olympians the lightning thief
Eftersom vi har läst om grekiska gudar, vill jag se den här filmen eftersom många av de grekiska gudarna är med.
 

• Eclipse
Jag vill se den här filmen för att se vad de kan göra av boken.
Egentligen ser jag den bara för att.

• Valentine's Day
Det är många bra skådespelare som spelar i filmen, det är därför jag vill se filmen.

/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: H

Jag har set de två andra Narnia filmerna och de är riktigt bra båda två !?

riktig bra båda två!? skådespelarna är bra, vad mer? dåliga animeringar och precis som alla andra filmer gjorda på böcker så är halva filmen ändrad.

fast jag håller med om att böckerna är fantastiska^^

2010-03-17 @ 22:30:46
Postat av: H

http://www.dobidobi.se/Image/2007-03-30_16.23.51-badanka_love.jpg

XD...

2010-03-19 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0