En vanlig söndag

Idag var vi i kyrkan som vanligt, men vi åkte hem direkt efter för Mimmi skulle iväg någon stans.
Själv har jag tagit det lugnt. Jag såg en film medans Sigge låg i mitt knä och sov. jag så en film som heter The Importance of Being Earnest (På svenska heter den Mister Ernest), där Bl.a Reese Witherspoon spelar. Det var en av anledningarna till att jag såg den, men också att mamma sa att den var bra.
Den var riktigt bra. Rolig, men ändå en mysig film. Jag rekommenderar den!

Jag ska snart göra en kopp te och sätta mig och läsa. det har tagit pinsamt lång tid att läsa ut ...och de vita skuggorna i skogen, så jag hade tänkt läsa mer i den. Det här även riktigt spännande just nu i boken.
Men först ska jag ut med Sigge på en "uppfriskande promenad".

/Aggi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0