Grattis Joel

Har precis ätit lunch. Jag var riktigt hungrig, för Ellie och jag var ute med Sigge i skogen i över en och en halv timme.
Det var riktigt kalt och blåste så i i norden. Men Sigge var pryde sig inta alls att det var så kalt och hoppade omkring i snön, fast han hade på sig sin väst. Nu ska jag snart gå till Ellie och hjälpa henne med hennes blogg, jag skulle bara hem och lämna Sigge och äta lunch.
Men vänta berättade jag att det är min lillebrors födelsedag idag?
Inte.... okej det är det i alla fall.
Så stort grattis till min lillebror Joel som fyller 6år idag.

Han har valt att det blir Tacos till middag. Super mumsigt!
Sen ville han att jag hämtar honom tidigare från dagis, så det ska jag försöka.
Han fick föresten en Karlson på taket serie av mig och han blev väldigt glad.

Jag kommer åka på läger imorgon, men jag kommer hem igen på fredag. Så jag kommer inte blogga då.
Men nu måste jag gå till Ellie.
/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0