I am home again

I går kväll kom jag hem igen. Jag berättade ju att jag skulle på läger. Det var super kul. Vi var på en jätte fin och stor herrgård. Huset var så vackert. Det var massor av gamla och fina möbler, högt i tak, långa och såna där jätte fina gardiner, massor av tavlor överallt, vackra kristall/ljuskronor och många "Narnia garderober". Jag tittade i alla om Narnia var i något av skåpen, men hittade tyvärr inte Narnia. =(
Men det var ändå så roligt. Huset var så stort att man nästan gick vilde i början, men efter ett tag hittade man nästan överallt. Fast man trodde att man sett hela huset, så hittade man delar av huset man inte sett hela tiden. Det fans en vind, tre våningar och en källare. Vi gjorde massor av kul saker. Lekte många roliga lekar, fikade, skojade, vi lekte även Hotel för herrgården var hotell förut. Det fanns en sån där roligt plingklocka som vi ringde på.



Vi hade även manikyr kväll, såg på film den andra kvällen, sen hade vi en kurs hur man lär sig räkna ekvationer och så mycket mer. Vi hade så roligt.

Ska skriva mer om lägret sen och lägga upp några bilder också.

Nu måste jag damsuga för vi ska ha gäster.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0