Mellis time

Idag skulle vi åkta till simhallen med klassen för att prova på djupdykning och livräddning Bl.a.
Det var helt okej. Jag klarade att dyka ner tre meter för att hämta en docka på botten. Yey!
Lite stolt faktiskt.

Jag han inte äta så mycket till lunch, så när jag kom hem åt jag ganska stor mellis.

Här är Aggis mellis tips:
En Omelett:
Först vispar man ett ägg och häller på lite salt. Sen tar man en liten stekpanna och häller i ägget.
Sen kan man lägga på lite vad man vill på ena sidan av omeletten. Jag tog ost, skinka, gurka och paprika.
Sen vänder man bara över andra sidan av omelett, så den blir halv, fast dubbel. Om man vill kan man ha på lite herbamare, det tycker i alla fall jag är gott.
Klart!


Nyttig yoghurt:
Jag tog naturel yoghurt och lade sedan i halsellnöter och valnöter. Sen även lite kokos, ryssin, torkade aprikoser och till sist lite rårörsocker.
Super mumsigt!

Sen till det drack jag en kopp varmt te till.

Det här mellisen är enkelt att göra, det är gott och nyttig.


 

/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: mehvish

Tack för ditt mellis tips!

Det ska jag nog prova!!!

:):D

2010-03-23 @ 19:28:00
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0