From winter to spring

Yes! Datorerna på skrivarverkstaden funkar. Just nu sitter jag bara och tittar på lite olika sidor/bloggar.

Jag hoppas verkligen våren är på väg nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. För imorse var det gråhimmel och det snöade lite gran, men om kollar ut nu så är det blå himmel och solen skiner.
Jag har hört att det kanske är snö vid midsommar och det hoppas jag att det inte är.
Jag vill såååååå gärna att det ska bli vår och sedan sommar, men ändå så saknar jag vintern, fast den inte ens är över. Det kanske låter lite skumt, men jag kan inte riktigt förklara hur jag menar.




Det var allt för nu.

/Aggi♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snö vid midsommar? gör inte mig nått, jag e i grekland då XD fast jag vill ju inte ha snö på min födelsedag i och för sig :/

2010-03-17 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0