Joggingtur i Sommarvädret

Idag var det ut och jogga med Sigge som gällde, även denna vecka. Förutom att han inte gillar att hålla samma tempo utan han vill antigen springa eller gå. Han tycker jag är lite löjlig märker jag, som om han tänker: " "Bestämd dig. Spring eller gå, allt där i mellan är trams".
Ute var det vackert väder solen sken och det var ca 25grader i skuggan. Skönt, men jobbigt eftersom jag sprang och joggade. Så fort jag kom hem var det snabb stretch och sen in i duschen.















"Jag lipar åt dig"




Direkt när vi kom hem la han sig i skuggan, i det svala gräsen och flåsade som en galning. Han var väldigt trött, den lila stakaren.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0