Lena Vann och dagen på Gröna Lund

Jippi! Lena vann. Hon var så bra hon verkligen förtjänade det. Hon är bara så bra och låten är grym. Jag hade ju varit på grönan och kom hem vid kvart i elva och på bussen så spelades låten live i radion, så jag satt och diggade på bussen. Låten blir aldrig dålig, den blir snarare bättre och bättre. Jag kom hem precis efter att hon hade framfört sitt numer. Men jag har set numret på datorn nu och hon är ju bara så cool.
Hon trodde verkligen inte att hon skulle vinna, så hon blev ju helt förvånade och trodde inte att det var sant.


På grönan åkte jag det mesta. När jag åkte fritt fall (när jag inte tänkte på att det var så högt och allmänt läskigt) så slogs jag för sjutioelfte gången i ordningen hur vackert Stockholm är. Även om jag inte han njuta av utsikten så länge fören det bar neråt. Det var ändå väldigt roligt på grönan.
Sen tillbaka till Eurovision.
Det ju roligt och lite skumt när en person kom upp på scenen under Spaniens bidrag. Liksom, vad var det tänkte man.

(Spola fram till 1:10)


Ännu en gång: LENA VAR BÄST!
Vi satt och hoppades så att hon skulle vinna och jag röstade en gång, Mimmi en gång och mamma en gång.

På tal om mamma så vill jag gratta mamma på morsdag.
Vi åt två olika sorters tårtor. Choklad och prinsses.



Sen fyller även min goda vän Hanna år idag. Stort grattis Hanna. Du är härmed fjortis!

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0