Torsdag, Fredag, Lördag

I torsdags var jag i skolan som vanligt, men vi slutade tidigare än vanligt (vi skulle ha slutat vid fyra), så Hanna och jag bestämde att vi skulle mötas i centrum och ta en glass. Det var nämligen sjukt varmt. SÅ jag cyklade hem, tog med Sigge och gick till centrum. Jag åt Magnum Gold. Jag hade inte provat den och många hade sagt att den var jättegod. Den var helt okej, jag hade nog lite för stora förväntningar. Vi var så sugna å glass att vi sen köpte mjukglass på gyllene måsen (McD).

 

Igår så skulle jag ha genrep inför min dansuppvisning som är den här helgen. När jag kom hem åt vi en god middag. Rökt lax och romsås, mums! Vi fick även glass med chokladsås och hallon till efterrätt.

 



På kvällen såg jag filmen A chorus line. Filmen utspelar sig på en audition, där flera hundra dansare vill få vara med som dansare i en produktion. Men bara fyra tjejer och fyra killar kan få jobbet.
Det är mycket dans och sång i filmen och jag tyckte den var riktigt bra. Men man måste nog gilla dans mycket för att tycka de är bra.



Idag ska jag ha dansuppvisning. En kl 13.00 och en 15.30. En kompis kommer och kollar idag. Familjen, släkten och en anan kompis tittar imorgon istället. Det ska bli superkul. Skriver mer om det sen.

/Aggi♥♥


Kommentarer
Postat av: mehvish

Va mycke glass du har ätit!!

Jag kommer och kollar!!

Det vet du!!

2010-05-22 @ 11:57:51
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0