Mitt lov

Min blogg uppdatering har inte varit såbra under lovet så här kommer en snabb summering av mitt höstlov.

Måndag: Hade sovit över hos farmor och farfar, med min lilla syster. Vi hade körövning från 10-16. Very nice!
Tisdag: Körövning från 10-13. På eftermiddagen till kvällen var jag hos min kära kompis Erika.
Onsdag: Tog det lungt under dagen och åkte till IKEA på kvällen.
Torsdag: Var i Skärholmen med Hanna och Elin. Also very nice!
Fredag:  Tog det lugnt. Läste och såg på film. Städade mitt rum. Gick på en lång promenad med Mamma och Sigge.
Lördag: Var på kyrkogården och hjälpte till. Sålde ljus, plockad eupp utbrännda ljus och tände de som hade sloknat. Satte också ljus på gammel farmors och gammel mormors gravar.
Söndag: Var i kyrkan och sen på kyrkogården. Sålde ljus och frös.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0