Mimmi (my sister) gästbloggar

Hejsan det är jag som är mimmi. här kommer en video som är rolig. den är ganska lik en video som min syster har satt upp men nu är det ett fotbolls lag som dansar.


Funny







Tycker ni om Rosor det gör jag här kommer några bilder på fina rosor (vissa kan vara andra färger)vissa har man gjort till olicka saker T.ex.kransar,hjärtan,buketermm.









rolig




fin rosa ros



fin röd ros



många olicka färger på rosor



en orange minsan



fin vit ros



fin buket

tack för mig, men det här är inte sista gången ni hör av mig, för jag kommer tvinga syrran så att jag får gästblogg igen.
ses

/Mimmi


Kommentarer
Postat av: hanna

kul tidsfördriv, lägga upp bilder på rosor?

2010-01-01 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0