Några fler av mina julklappar.

Här är några fler av mina julklappar:


Ett fint nattlinne
(oj,mina fötter kom med)


En jääääääääääääääääääääääääääääätte lång halsduk
(oj, mina fötter kom med igen)


Ett fint halsband


Många armband i fina färger


Ögonskuggor


En jätte snygg axelväska

Just det jag fick en bok som jag inte skrev förut.


Tusen gånger starkare av Christina Herrström

Jag fick också:
En sjal
En block att skissa i
Jätte bra tuschpennor att rita med i blocket
Bl.a
 
Idag kommer jag få flera presenter, för vi ska till farmor och farfar idag för att få presenter från dem och min farbror och hans fru.

Måste gå ut nu och få lite frisk luft.

/Aggi

Kommentarer
Postat av: mehvish

Hej!

Din blogg är jätte fin!!



Fina presenter du fick!

Specielt väskan!!



Snälla kommentera min blogg!!

2009-12-29 @ 15:31:59
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0