Jag är hemma!

Fast egentligen kom jag hem i måndags, men orkade inte blogga då för jag hade rest hela dagen.
Jag behövde gå upp vid fem på morgonen för mitt plan till Madrid gick kvart i sju. Det tog en timme att åka till Madrid och sen behövde jag vänta i tre timmar i Madrid på mitt nästa plan. Sen tog det fyra timmar från Pamplona till Arlanda, jag sov hela tiden. Var så väldigt trött.
Det har varit svårt att ställa om vanorna, det är fortfarande svårt. Där äter man till exempel middag vid tio/elva varje kväll, så jag blir inte hungrig fören runt då. Sen så gick vi och la oss runt ett, så jag blir inte trött fören då.
Jag saknar också det vackra vädret där och solen. När jag kom till Arlanda ösregnade det och allt såg ut som när jag åkte. Det var lite läskigt. Det kändes som om jag inte hade åkt, men så började jag tänka på alla minnen jag har från resa. Jag hade även bilder och saker som jag hade köpt där som bevittnade att jag varit där, att det inte varit en dröm.
Jag saknar redan alla där, väldigt mycket. Men jag ska förhoppningsvis tillbaka dit nästa år, om allt går väl.
Så nu har jag det att se fram emot.

Jag lovade många bilder och det ska ni få också, men inte ikväll. Troligtvis lägger jag upp bilderna imorgon.
Så länge för ni nöja er med det här lilla smakprovet på hur min resa har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0