Johan Glans är bäst.

Min favorit komiker är helt klart Johan Glans. Han är så himla rolig. Jag vet inte hur många gånger min kompis och jag har tittat på hans klipp och ramlat av stolen för att det är så roligt.
Hans skånska dialekt är ju helt fantastisk.
Här kommer ett klipp med honom som jag måste ha sett minst en miljard gånger och som jag nu kan helt utan till.



Johan Glans är verkligen bäst.

Hemma hos mig är det en liten debatt om vem som är bäst:
Johan Glans eller Björn Gustafsson?

Jag tycker så klart Johan Glans, Mimmi tycker Björn Gustafsson.
Mamma tycker Johan Glans, brorsorna tycker Björn Gustafsson.
Pappa håller sig utan för detta.

Nu måste jag gå och lägga mig och när jag vaknar är det fredag igen. Jippi!

/Aggi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0