3 favoriter inom musik just nu

Här är några av mina nya favorit tillskott inom musiken. Fast några är gammla favoriter som blir nya favoriter.
Här är de.

*Först har vi Lena som jag började gilla när hon var med Eurovision song contest. Men lyssnade inte på henne så mycket efter det, men hon var ju med i år också och då började jag lyssna mer igen. Sen fick jag hennes två skivor när jag fyllde år (My Cassette Player och Good News) och har lyssnat sönder dem sen dess. Hon är verkligen bra och hon har en speciellröst och låtarna är sjukt bra, bra texter och bra melodier. 


*Sen har vi Veronica Maggio som är en gammal ny favorit. Jag lyssnade mycket på henne för två år sen, men sen så gick det över. Men så i år när hon släppte en ny skiva (Satan i Gatan) köpte jag den och började genast lyssna sönder den. Jag tog även fram en av hennes gamla skivor (Vinnaren) och började lyssna på den också och nu är jag ett jättestort fan. Hon är verkligen grym och hennes låtar är verkligen sjukt bra. Gillar att det är på svenska.


*Sist men inte minst har vi Jedward. De är så underbara. Såg dem först i Eurovision song contest och har efter de sett alla klipp med dem som fins och lyssnat på alla deras låtar. They are awesome and hilarious. De är så väldigt anorlunda och så lada. Det går inte att inte älska dem.


Rekomenderar att lyssna på alla de här. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0