Det här får mig att gråta

Jag är väldigt empatisk och om någon annan är ledsen och inte mår bra blir jag ledsen. Om någon annan gråter börjar jag också gråta ibland. Jag gråter också ofta när jag läser böcker eller ser på film. Om det händer något sorgligt eller fint kan jag lätt börja gråta. Ibland kan jag gråta för ingenting och ibland gråter jag av lycka.
Jag gråter ibland av rädsla och ibland av ilska. Jag kan börja gråta om jag tänker på Gud eller Jesus. Att han älskade oss så mycket att han dog på korset för oss, då kan jag börja gråta.
Jag är en person som tänker mycket och ibland kan jag börja gråta just för något jag har tänkt mycket på.
Jag är faktiskt en person gråter ganska mycket, men ofta av olika anledningar. Ibland kan det vara jobbigt, men det kan även vara skönt att få gråta ut. Oftast är det då skönt att gråta ut i någons axel och att någon kramar om en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0