Det kungliga bröllopet

Jag och nog hela min familj följde det kungliga bröllopet nog hela tiden. Jag tycker det var jättefint och jag ska erkänna att jag började små böla lite under vigseln och under Daniels tal. Det var ju jättefint att Viktoria fick sin prins Daniel. Även om jag tycker det har varit ett himla ståhej om bröllopet det senaste året.
Men fint och rörande var det.






Hennes klädning var helt fantastisk och kolla släppet. helt otroligt, men ganska opraktiskt.
Jag satt hela  kvällen och tittade på alla klädningar. Några av mina favoriter var (förutom Viktorias) Kronprinsessan Marys av Danmark, Drottning Margrethe av Danmark, Prinsessan Madeleine av Sverige, Kronprinsessan Mette-Marit av Norge och Malena Ernman.


Kronprinsessan Mary och hennes man Prins Henrik av Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0