Hej alla Glada, det är vår!

Hej alla glada! Som jag sa förut åkte Mimmi och jag till skärholmen i Tisdags och kom hem med tre par skor var. Om ni är snälla lägger jag kanske upp bilder på dem sen.
Igår var det först körövning och sen gick vi och åt lunch, Sofia, Erika, Maria, Maria och jag.
sen åkte Erika och jag och shoppade lite. Köpte en jättefin ring som var inspirerad av Jack Sparrows ring.
Sen åkte vi hem till Erika och var hos henne. Idag hade jag tänkt att ta det lugnt i Solen tills det är dags för shopping tur med kära danstjejerna Vivi, Amanda och Martina. Det ska bli väldigt trevligt.
Nu får alla se till att ha en bra dag, så får vi se om jag lägger upp bilderna sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0