GÖTEBORG

Kom hem från göteborg i onsdags kväll och då hade jag varit borta i en vecka. Vi bilade först till Småland och sov på ett jättefint vandrarhem. Sen bilade vi vidare till Göteborg, där vi bodde hos några munkar vi känner. Vi var på Liseberg och gick på ett bröllop. De lämnade mig på söndagen och jag bodde hos min kompis Johanna (en annan än den på landet), min kompis Maria var också med. Jag stannade hos dem och det visade mig runt i Göteborg. Vi hade verkligen jätteku. På onsdag eftermiddag tog jag tåget hem. Det tog lite mindre än 5timmar, men det var okej. Jag hade tidning, musik och massor av böcker och CHOKLAD.
Här är lite bilder:


Utsikten från vår balkong på vandrarhemmet. På natten dansade älvorna över sjön.


Så här såg jag ut på bröllopet


Johanna och jag



Johanna, Maria och jag





Min mat på tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0