Min sommar hittills

Jag har hitills hunnit gå på två brölopp, haft två konserter och gått på ett läger. Jag har annars badat mycket, varit på vårt landställe, varit med kompisar, varit barnvakt åt mina kusiner, firat midsommar och gjort andra typiska sommargrejer. Här är min sommar hittills i bilder:


Mimmis frukost, för ingen har sagt till henne att man inte ska leka med maten.


Sommarens vackra blomster


MUMS!


Bomben!


Midsommar lunchen.


Jag "råkade" putta i min syster.


Jordgubbar, smultron och glass. Så sommrigt och sjukt gott. Boken är också väldigt sommrig.


Johannas vackra hopp


Superwoman!

De var lite bilder det. Men fortfarande är det mer än halva sommaren kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0