Mitt sportlov

Måndag:

Åkte till Skärholmen med Elin och Hanna. Hittade massor av roliga saker som jag kan lägga upp bilder på sen. Ingen dans, snyft.
Tisdag: Var i stan och shoppade med Mimmi.
Onsdag: Joel fyllde år. Vi firade på morgonen med presenter.
Åkte sen till farmor och farfar, med Mimmi. Vi åt middag på fin restaurang och tog det allmänt lugnt. Vi sov över där.
Torsdag: Hade lektioner i Kemi från 9-13, sen i stan med Ada och Francesca och sen hem och ta det lugnt.
Fredag: Lektioner i Kemi igen från 9-13. Var sen ett tag i stan med Ada och Sofia. På kvällen såg vi en sorglig film som heter Mask. Superbra, men supersorglig. Tyvär ingen dans.
Lördag: Fick äntligen sovmorgon, efter att ha behövt gå upp halv sju varje morgon hela veckan. Hade genrep kl.13 och konsert kl.15. Efter konserten gick jag och åt med några ur kören, men jag fick skynda mig för jag skulle möta Manda, Vivi och Martina vid Heron City vid kl.18. Missade precis tunnelbanan och fick vänta en kvart. Kom precis när bion började, men vi hann.
Filmen var jätterolig, men väldigt flummig. Vi såg Min låtsasfru och höll på att skratta ihjäl oss.
Kom hem vid nio och hann se det sista av melodifestivalen.
Söndag: Var i kyrkan som vanligt och sen på eftermiddagen kom släkten över för att fira Joel. Det var väldigt trevligt slut på lovet tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0