Amanda Jenssen och Fröken Fleggmans mustasch

Just nu sitter jag och lyssnar och på Amanda Jenssens nya skiva Happyland och spelar ett Sudoku spel på king.com. Jag kanske inte sa det. Jag fick skivan i julklapp. Skivan är jätte bra och låten Happyland är bäst just nu. Jag kommer säkert byta till en annan låt som jag tycker är bäst snart, men just nu är Happyland bäst.
Jag har Amanda Jessen andra skiva också. Den heter Killing my darlings och är också jätte bra. Vett inte vilken som är bäst. Måste lyssna på hela Happyland innan jag bestämmer mig.




Här kommer musikvideon till låten Happyland.


Mimmi och jag satt förut och tittade på Fröken Fleggmans Mustasch. Det är en jätte rolig pjäs som har spelats in när den spelades på Göta lejon 1982. Lägger upp några klipp från pjäsen senare.



/Aggi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0