Göra läxor till Klasiskmusik

Just nu sitter jag och skriver lite på en svenska uppgift och lyssnar på klassisk musik. Just nu varierar de jag lyssnar på mellan Mozart och Beethoven. Jag tycker det är lättare att tänka om man lyssnar på musik, speciellt klasisk. Man slappnar av och kan fokusera på det man gör. Jag undrar varför jag egentligen bloggar just nu för jag har massor att göra, men, men. Det är en av de dåliga anledningarna till att gör läxor på/vid/framför datorn.

Här är några av de stycken jag lyssna på.


Ludwig van Beethoven - "Moonlight Sonata"


Wolfgang Amadeus Mozart - "Türkischer Marsch"

Wolfgang Amadeus Mozart - " Eine kleine Nachtmusik"


Ludwig van Beethoven - "Für Elise"


/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0