Till Linköping på Körresa

 

Idag bär det av mot Linköping på körresa. Kommer inte hem förrän söndag kväll, så uppdateringen blir inte så bra den här helgen heller. Jag är ledig från skolan, eftersom jag inte skulle hinna vara där så länge innan jag skulle iväg.
Jag har en svenska läxa som ska vara klar på tisdag och jag är jättestressad över det, eftersom jag kommer vara borta i helgen. Men jag ska försöka att skriva lite på den på tågresan dit och tillbaka.
Vi ska sov på golvet i ett klassrum, så jag måste ha med mig ganska mycket så jag ändå ska sova gott. Jag har med mig värsta stora ryggsäcken, för att få plats med allt.
Nu måste jag gå ut med Sigge innan jag åker. Skriver när jag kommer tillbaka.

Ha en bra valborg!


Bild från förra året.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0