Landet, bowling, scones

Jag har varit på med familj på vårt landställe. Kom inte hem fören runt sju idag. Det var väldigt mysigt, för vi har en öppen spis där vi eldar. Det var ganska grått och regnigt på fredagen och lördagen, men idag sken solen upp.


Här är lite bilder från helgen.


En vacker, varm, mysig brasa.


Här var en bild jag tog i lördags kväll klockan halv åtta. Jag tycker det är rätt ljust för att vara vid den tiden.


En till liten bild från i lördags.


Bild tagen idag. Woho! Solen skiner.


Super fina och nobla Sigge, ute i solen.

 
Föresten, på fredag förmiddag var pappa, Mimmi, Tobbe och jag och bowlade. Det gick väll ganska bra. Jag fick en strike och 3/4 när man får strike på andra försöket, och då hade jag faktiskt inte bowlat på ca 2år.


Vi fick scones och te, till middag idag. Vi hade flera olika sorters syltar och marmelader som man kunde ha på, men även skinka eller ost. Eller något som jag tycker är jättegott att ha på scones: pepparrot, tomat och herbamare. Mums!

Nu hade jag tänkt sova ( = läsa tills bokstäverna i boken börjar röra sig eller jag håller på att somna i boken).

Godnatt!

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0