Liten raport

I förgår var jag barnvakt åt mina kusiner. Det var väldigt rolig, för de är värdens gulligast, fina, roliga kusiner man kan ha. Den ena är 3, snart fyra och den andra är 1 snart 2. Det gick väldigt bra och de uppförde sig mycket väl.
Igår var jag och Hanna i Skärholmen. Vi köpte lite saker inför skolan och jag köpte en väldigtfin tröja.
Det var väldigt trevligt tycker jag, för jag hade inte träffade henne sen innan Spanien.
Vad planen är för idag vet jag inte än, troligtvis vara med grannen.


I San Sebastian, Spanien.

Kommentarer
Postat av: H

För det första: vem gör inte det?

För det andra: Ja det gör jag!

För det tredje: Desamma ;)

2010-08-23 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0