I´m sick and a little song

Jag är fortfarande sjuk och mår fortfarande blä. Har varit hemma sen i tisdags, med lillebror som också är sjuk.
Idag gick jag upp för att äta frukost vid sju och efter frukosten så gick jag och la mig igen.
Lillebror kom och väckte mig vid kvart över elva och sa: " Du har sovit i fyra timmar, ska du inte vakna nu".
Jag kände mig väldigt dum för han hade varit själv i minst tre timmar. Då tittade vi tillsammans på några avsnitt från julkalendrar och sen skulle vi laga mat. Vi gjorde Pasta med tomatsås, plus att vi åt några köttbullar till.
It was delicious. Så nästa inlägg blir ett recept på såsen.



Här är en låt med en av mina favoritartister Taylor Swift. Låten heter Teardrops On My Guitar. Låten är jättebra, men väldigt sorglig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0