En ta det lugnt dag med våfflor och Tru Calling

Jag har varit trött hela dagen och det är jag fortfarande. Somnade ca halv två, för när vi hade sett klart filmen vid ca klockan tolv så skulle jag gå och lägga mig, men eftersom jag inte alls var trött så stressade jag inte. Jag läste även innan jag somnade så därför somnade jag ca halv två.
Har föresten börjat läsa två nya böcker, de heter Skuggan över stenbänken av Maria Gripe (en av mina favorit författare) och Vampyrens märke av av P.C Cast och Kristin Cast, som jag vann i en tävling.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har sett fyra avsnitt av Tru Calling (En av mina favorit serier som jag ville se om), då inklusive piloten som jag har sett minst fyra gånger + en gång med kommentarer till. Jag såg ett av mina favorit avsnitt också, fast det är även ett av de mest sorgliga avsnitten så jag satt och storbölade jättemycket.
Sen kom Mimmi och ville se Roswell, så vi såg  avsnitt av Roswell också.
Vi fick även våfflor till lunch. Jag tycker våfflor är underskattade. Jag menar vofflor är ju super gott och äts aldeles för sällan. Fast det är ju inte så nyttigt. Specielt inte om man äter det med sylt/bär och grädde/glass som jag tycker det är gott.
Fast nu måste jag ge hunden mat.
/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0