Sjuklingen och hunden

Mimmi fick gästblogga igår för jag orkade inte. Jag är fortfarande sjuk. Gick upp och åt frukost och sen sov jag till ca kvart över ett. Och vem skulle ut med Sigge klockan ett? Jo, jag. Så jag tyckte lite synd om honom. Han tycker det är jätteroligt när någon är hemma med honom, men så märker han att jag inte orkar att leka med honom och då lägger han sig på sin filt och tittar på mig med sina ledsna hundögon. Man får ont i hjärtat av att se honom så, men vad kan jag göra mer än att ge honom godis och hoppas att någon av mina hundra syskon kommer hem och kan leka med honom. Men, men.
Jag var iallafall ute med honom i tjugo minuter, fast de var snö/hagel väder, vilket jag är stolt över.
Annars har jag bara suttit och tittat på åttonde säsongen av That´s 70 show och ett avsnitt av Gost Wisper, läst lite och tog nyss ett varmt och skönt bad. Det är nog en av de bästa medicinerna om man är sjuk, tycker jag.
Nu måste jag gå och lägga mig.

God natt.

/Aggi♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0