Tjejkväll med syrran

Mimmi och jag har tjejkväll, eftersom mina föräldrar är på fest och mina bröder är hos några släktingar och de ska sova över där. Men eftersom mamma och pappa får vara på fest och brorsorna säkert får något gott, så fick vi baka. Så först bakade vi snoddas (chokladkaka med choklad glasyr)och till middag åt vi pizza. Super gott. Sen satte vi oss för att titta på melodifestivalen och äta snoddas. Men eftersom det är slut nu så tittar vi på filmen Bring it on och fortsätter äta snoddas. Mums!
Bring it on är en film som vi egentligen har sett för många gånger, men de flesta filmer som vi tycker är bra har vi sett för många gånger. Och den här såg vi senast för tre månader sen, så det fick bli den i alla fall.
För två av mina favorit skådespelare är med, nämligen Eliza Dushku (som Bl.a. spela Tru i Tru Calling) och Kirsten Dunst (som Bl.a. spelar Amy i Unga kvinnor och M.JSpiderman filmerna)
Men nuu måste jag fortsätta titta.
(Lägger upp bilder imorgon)
Agnes+Maria= Sisters forever
/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0